www.bencool.com
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أهــلاً ومرحــباً بزائرنا الكريـم تتشرف ادارة النتدى واعضاءها بتسجيل معنا في هذا المنتدى المتواضع منتدى معهد التكنلوجيا فيا الف مرحـبا بـك مـعنا
www.bencool.com
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أهــلاً ومرحــباً بزائرنا الكريـم تتشرف ادارة النتدى واعضاءها بتسجيل معنا في هذا المنتدى المتواضع منتدى معهد التكنلوجيا فيا الف مرحـبا بـك مـعنا
www.bencool.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

www.bencool.com

المنتدى الحضرمي الاصيل لخدمات الحاسوب يرحب بجميع زواره الكرام

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت مضحكة

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin
Admin

نكت مضحكة  Empty
مُساهمةموضوع: نكت مضحكة    نكت مضحكة  Empty8/11/2012, 05:00

نكت مضحكة  1c290410
سكران ماسك الفرخة بتاعته ..قاعد يضرب فيها
? ويقولها: كل يوم بيض بيض مافيش جبنه ولا مربى

مره استاذ تربيه فنيه حب يختبر التلاميذ
فقل لهم انا عيزكم ترسموا حمار غيبا فاوقف تلميذ وقال طيب لو سمحت يا استاذ اخرج بره علاشان محدش يغش

مرة واحد ماشى فى الشارع فسال واحد بلديتنا
قاله ماتعرفشى شارع سته اكتوبر فين فرد عليه بلديتنا وقاله
ماتعرفشى بالظبط بالظبط سنه كام

مرة حمار لابس نظارة حمرا
فصاحبة قال لة انت لابس نظارة حمرا لية قال لة علشان اشوف الى قدامى احمر منى

مرة واحد عجلاتى
قعد على قهوة طلب ( كاوتشينو )

واحدغبى فى الجيش القائد اداله اغلى قنبلة فى العالم وقال له ارميها على الاعداء من فوق الجبل اللى بين
الجيشين ، قام الراجل طلع على الجبل ، ولاول مرة فكر وقال القنبلة دى غالية قوى طب ما بلدنا اولى بيها ......ورماها على جيشه

اتنين حراميه دخلوا بيت واحد منهم دخل البلكونه ، شوية وصاحب البيت دخل عليه فقالوه انت بتعمل ايه هنا؟
قالوه انا كنت بحارب اليهود بالطياره و بدمر فيهم ، لحد لما طيارتي عطلت و انا نطيت بالبراشوت و نزلت في بلكونتك ..... قالوه ايوه كده تعجبنى ، مش التاني اللي قاعدلي في البانيو و بيقول علي نفسه من الضفاضع البشريه!

سكران ماسك الفرخة بتاعته ..قاعد يضرب فيها
? ويقولها: كل يوم بيض بيض مافيش جبنه ولا مربى

مره استاذ تربيه فنيه حب يختبر التلاميذ
فقل لهم انا عيزكم ترسموا حمار غيبا فاوقف تلميذ وقال طيب لو سمحت يا استاذ اخرج بره علاشان محدش يغش

مرة واحد ماشى فى الشارع فسال واحد بلديتنا
قاله ماتعرفشى شارع سته اكتوبر فين فرد عليه بلديتنا وقاله
ماتعرفشى بالظبط بالظبط سنه كام

مرة حمار لابس نظارة حمرا
فصاحبة قال لة انت لابس نظارة حمرا لية قال لة علشان اشوف الى قدامى احمر منى

مرة واحد عجلاتى
قعد على قهوة طلب ( كاوتشينو )

واحدغبى فى الجيش القائد اداله اغلى قنبلة فى العالم وقال له ارميها على الاعداء من فوق الجبل اللى بين
الجيشين ، قام الراجل طلع على الجبل ، ولاول مرة فكر وقال القنبلة دى غالية قوى طب ما بلدنا اولى بيها ......ورماها على جيشه

اتنين حراميه دخلوا بيت واحد منهم دخل البلكونه ، شوية وصاحب البيت دخل عليه فقالوه انت بتعمل ايه هنا؟
قالوه انا كنت بحارب اليهود بالطياره و بدمر فيهم ، لحد لما طيارتي عطلت و انا نطيت بالبراشوت و نزلت في بلكونتك ..... قالوه ايوه كده تعجبنى ، مش التاني اللي قاعدلي في البانيو و بيقول علي نفسه من الضفاضع البشريه!
https://bencool.7olm.org

نكت مضحكة
صفحة 1 من اصل 1